Coffee is a language in itself

Jag tänkte att jag skulle vara duktigt idag och komma iväg till gymmet imorse. Självklart stängde jag av väckarklockan när den ringde halv nio. Halv nio är inte ens så tidigt, men jag sket i det. Jag hade "typ" en rutin med att gå till gymmet förut, men jag har fallit ur det. Jag måste komma iväg imorgon. Jag ska göra mitt bästa i alla fall! Jag har dock inte suttit helt sysslolös idag. Jag träffade en gammal kompis för en kaffe idag. Vi satt på Wayne's i tre och en halvtimme. Haha, vi hade så mycket att ta igen. Det var tre månader sen vi sågs sist! Vi pratade om allt och inget och hade det allmänt trevligt. 
 
Hon spelar World of Warcraft och jag blev sugen på att börja spela det igen. Jag hade en period 2007-2008 som jag spelade WoW så fort jag fick chansen. Jag struntade ganska mycket i läxorna, det var ju betydligt viktigare att levla upp min gubbe till level 60. Haha, helt sjukt.. Jag är i alla fall sugen på att börja spela det igen men jag blir lätt beroende av det där spelet, så vettefan.. 
 
en bild som knäpptes i maj 2013