Lite allmänt

en luddig kväll i mars @ bowlinghallen

Hallå hallå. Första gången jag sitter vid datorn på en vecka. Det känns som om jag har glömt bort hur man skriver på ett tangentbord, fast bara nästan. Jag har jobbat en del men även hängt med delar av gänget. Värmen har varit nästan för jobbig för mig. Kvavt och vindstilla... Nu går vi mot svalare temperaturen och det känns ganska bra faktiskt hehe.
Sisådär två veckor innan jag och Madeleine åkte till Magaluf fick jag reda på att alla jobbpass (läs: ALLA) som jag blivit lovad att få arbeta när jag kom tillbaka från en två veckors semester  inte fanns längre på grund av lite ändringar på macken. Jag blev minst sagt förbannad eftersom jag går i skolan under året och sommaren är den enda tid jag har att faktiskt samla ihop lite pling i plånboken. Jag var jätte arg på både min chef och hela situationen och jag började spana efter nya jobb, vilket var synd med tanke på att jag känner att arbetsuppgifterna som vi har är roliga. Jag började ärligt talat se framför mig en sommar utan pengar, ingenting att göra och även säga upp mig från OKQ8 då jag kände mig så illa behandlad. MEN tur är så fixade chefen ihop pass åt mig så nu har jag fått mer timmar än vad jag var tillovad sedan tidigare. Tur det!
 
Trots att det har löst sig med OKQ8 måste jag nog söka nya jobb. Jag vill inte fortsätta studierna till hösten då jag inte är säker på att det är det här jag vill och även för att jag är sååååååå jävla skoltrött. Måste alltså hitta ett heltidsjobb eller så. Ska dock vara kvar på macken, hehehehhe. 
 
Nä nu kom sömntåget. Nattiii