Dålig morgon

Jag går gärna upp i god tid på morgonen så att jag inte behöver stressa. Ni vet, lugnt äta upp frukosten, välja kläder i lugn och ro och bara ha det allmänt härligt på morgonkvisten. Den här veckan är min tidiga vecka, vilket innebär att jag börjar kl 05. Jag brukar då gå upp 03:45-04:00 någonstans där. Imorse klockan halv fem kommer pappa in i mitt rum och frågar "Emma, börjar inte du tidigt idag?". Jag flög upp, bokstavligt talat, bytte om snabbare än vinden och sprang till bilen. Till råga på det var jag tvungen att skrapa rutorna då det var frost på rutan. Jag gasade och vips var jag på motorvägen! Jag hann till jobbet, men jag var helt uppe i varv, inte ätit något, gjorde allt fel och allt var bara pissigt. 
 
Men dagen slutade inte dåligt, utan jag tog en fika med Mariana, en gammal vän som jag känt sedan femman. Så kul att träffa henne igen och så kul det ska bli att fortsätta ses! ♥