Ny vecka - nya tag!

affären book-off som finns i hela japan från 2013!

Nu är det måndag igen och det är dags för nya tag! Efter allt spring på jobbet i helgen känns mina ben som bly, men imorgon är jag ledig och då har jag tid för att vila benen. Jag och Sofia har dock planerat att hänga imorgon, men vi kanske lika väl sitter hemma hos henne och spelar spel. Vi jobbar alltid så olika nu för tiden och det har faktiskt blivit svårt för oss att ses. Förstår ni vår lycka när vi insåg att vi BÅDA är helt lediga imorgon!? 
 
Den här måndagen har jag hitills spenderat med att städa badrummet och ÄNTLIGEN läst ut den sista boken ur The Mortal Instruments-serien. Jag påbörjade den här bokresan för en massa år sen (jag tror det var 2008) och nu har jag läst alla sex böcker. Tyvärr är det ju riktiga ungdomsböcker och inte alls min typ av bokgenre längre och därför tog det en sån jävla tid att läsa ut den sista boken. MEN NU ÄR DEN SLUT! PHU! Måste fan läsa lite psykoböcker nu känner jag. Ni vet de där böckerna som inte riktigt är läskiga men extremt obehaliga? De böckerna!