Borde ta tag i lite saker

 
Idag är det måndag igen och vädret är lite sisådär som det har varit de senaste dagarna. Jag ska alldeles strax bege mig mot jobbet. Tänkte vara ute i god tid (som jag alltid är, hah) så man kan chilla lite på jobbet innan det är dags att arbeta. Så ni vet.
 

Jag är ledig imorgon och har funderat på att göra en massa grejer faktiskt. Eftersom jag har avklarat min matte har jag känt att det inte finns så mycket för mig att göra. Så jag tänker börja imorgon med att ta tag i träningen, på riktigt. Det har gått tre månader sen sist och jag har så sjukt jävla ont i kroppen på grund av jag rört mig för lite. Har också panik över att jag har gått upp ett kilo över min idealvikt, heh.. Så, imorgon börjar träningen igen. Vovven ska även vara hemma så ska ta ut honom på en lite längre promenad och jag har även tänkt att gå förbi frissan och klippa av någon centimeter eller fyra! Jag vill egentligen gå till Lina och klippa mig men hon ska snart gå på mammaledighet så hon vill allra helst färga/slinga och göra lite större jobb än endast klippning, vilket jag kan förstå. :) Om jag hinner har jag planerat att städa mitt rum! Det var tyvärr ett tag sen så det är dags det med.. 
 
Jag håller också på o laddar upp inför lite roliga aktiviteter som händer ganska snart. På torsdag ska jag och mamma se Ronja Rövardotter på Stadsteatern. Vi har planerat att käka lite god middag och mysa lite innan också. Sen den tionde maj ska jag på kosläpp. Jag och Madeleine (Paul) var på det förra året och det var så jävla awsm. Det är såklart sjukt tråkigt att min Paulie inte kan följa med, men korna behöver stöd när de springer ut ur ladan för första gången efter ett halvår och jag kan inte INTE stötta korna på plats! 
Taggar för övrigt jävligt mycket inför Nya Zeeland i oktober, FYI!