River rafting

Halli hallå. Jag sitter på sängen hos våra värdar och väntar på middagen. Jag är helt slut idag! Jag och Sofia fick för oss att vi skulle åka iväg på river rafting och ja, det gjorde vi. Vi åkte på floden Ngati Hinerangi som ligger i Okere Falls. Okere Falls är ungefär 45 minuter med bil från där vi bor. I alla fall, när vi var klara med den här river rafting hade vi passerat 14 floder och tre vattenfall. Kanske ska nämna att en av dessa vattenfall var 7 meter högt. Ja, vi åkte ner med båten på det här 7 meter höga vattenfallet! Herre, Jag kommer ju aldrig låta mina barn göra detta - men fan vad kul vi hade det! Så värt varenda öre!! Det kändes som om man var under vattenytan i flera minuter direkt efter det stora vattenfallet. Tur att man inte var det! Och sen tur o tur, jag är så tacksam över våra guider. De vet vad de håller på med och man kände sig alltid trygg med dem. De skrek alltid innan vad man skulle göra och kom man till ett område där man skulle hålla i sig, ja då skrek de! Jag är så glad över att jag gjorde det här. Nu vill jag helst bara sova en dag, haha. 


Bilder kommer snart på river rafting. Så länge lägger jag upp detta. Har lagt lite rosa färg i håret för varför inte