Samsonite

Okej, den stora flytten till Nya Zeeland närmar sig så jävla fort! Idag är det en dryg månad kvar innan jag står på Arlanda för att göra den här resan alldeles själv. Jag ska flyga 30 timmar, SJÄLV! Jag är såklart livrädd, men just nu känner jag att det kommer bli värt det. Och sen har både Patrik och Madeleine lyckats flyga långdistansflyg själva - kan de så kan jag!
Så, eftersom att det börjar närma sig åkte jag och mamma igår till centrum för att försöka hitta resväskor. Och det gjorde vi! Jag köpte två resväskor från Samsonite, en orange och en hederlig svart. Det är sånadär med fyra hjul så det är bara att putta på dem så rör de sig. Perfekt! De kostade 2199:- styck egentligen, men det var 400:- rabatt på Accent så jag slog till! Jag fick en powerband av Accent också eftersom jag köpte två resväskor, hah. 
 
På kvällen åkte jag och Elin (och hela Stockholm typ) till Mos. Vi skulle se LEgenden om Tarzan. En helt OK film. Förväntingarna var låga som satan, men fan vad snygg Alexander här. Jösses, den kroppen!
 
 
 
 
fan, jag måste skaffa photoshop igen..