Let the weekend begin!

Helg idag! Så kul! Även om jag fortfarande bara väntar på att få börja jobba och jag egentligen har "ledigt" hela veckan just nu så känns det så kul att helgen äntligen är här igen. Folk är lediga och är mer villiga på att hitta på saker. Åh jag bara älskar det!
 
Veckan har flytit på as fort. Jag var på jakt efter en bil som jag budade på, på Trademe. Jag satte ett lågt bud sen åkte jag och Liam och tog en titt på bilen. Tur det eftersom bilen var piss! Så skönt att jag blev utbudad. Bilen luktade gammal tant och motor var otroligt trög. Den kändes inte rätt. Så jakten fortsätter! Det är tur att vi har massa bilar i hushållet så det är ingen stress. Jösses, snart börjar jag ju jobba! Bara en vecka kvar. Så mycket att göra. Läskigt. 
 
Dagen har varit så bra. Liams syster Siân kom hit vid tio tiden sen drog vi in till Wellington. Vi skulle till ett cafe som heter Ekor Bookshop & Cafe. Det är ett skandinaviskt cafe, är i Wellington! Vi hade ingen aning så det var så kul att åka dit! De hade ett litet event där de sålde skandivansika bakverk, men jag kan inte precis påstå att de var så bra, bakverken alltså. Vi fikade hur länge som helst och vi köpte TURE BLÅSER BORT, ni vet boken? Jag växte upp med den boken. Den är så bra! Åh, det var ett så bra fikeri. De hade alla sorts böcker. Camilla Läckberg, ASTRID LINDGREN I MASSOR, Stieg Larsson (fast alla bokaffärer säljer ju honom, men ädnå). Super kul!! De sålde Ramlösa också. Jag dog.