It got worse!

Förkylningen är i full blomm och jag ligger just nu i sängen och känner mig halvt död. Jag fick hela paketet - täppt näsa, rinnig näsa, öm hals, ingen röst, huvudvärk. Tur att det finns mediciner, elller hur!? 
 
Trots att jag mår som jag mår ska jag försöka att packa lite. Det är inte långt kvar förrän vi åker på semester i tre veckor och det är en hel del saker som ska göras. Vi msåte se till så att vi har alla papper, att alla kläder är rena osv. Vi måste också försöka lista ut vad vi ska göra med hunden. Vi har två inneboende här som ska vakta huset medan vi är borta och de har faktiskt en egen hund också. Det har dock uppstått en del konflikter på sista tiden så att vi känner att det kanske inte är så bra att lämna Stubby i deras händer. Vi får se. Allt för Stubbys välmående. ♥
 
Härom dagen gick jag och Liam på en promenad. Vi tog med oss hundarna och njöt av solskenet. Det är typ det enda jag gör på mina lediga dagar, det är att gå på promenad. Förhoppningsvis kommer jag iväg på en idag men om man utgår efter hur jag mår just nu så är det inte så troligt.. 
 
tog kort på ett par fiskmåsar under promenaden. tyckte det blev en cool bild