Onsdag

Nedräkningen till semestern är i full gång! Lite mer än en månad nu. Jag hoppas verkligen att det är fint väder i Sverige när vi är över och hälsar på. Jag behöver ganska mycket D-vitamin känner jag. Solen går ner då tidigt på kvällarna, när jag kommer hem vid sju är det bläcksvart. Så nu är det dags för lite sommar tycker jag! 


Jag är just nu på väg till jobbet. Lyssnar på ett konstigt P3 program. Handlar om mord, men det känns som om det är skådespelare som pratar osv. Att det inte är en hederlig P3 Dokumentär. Gör mig faktiskt irriterad haha. Men jag har inget annat att lyssna på så det får vara. Snacka om i-landsproblem. Den heter P3 Serie: Darknet, om ni är intresserade. 

Igår var jag ledig. Då åkte jag till gallerian och tog av mig mina fejknaglar. Mina egna naglar är ganska långa själva så kände att det var dags att skippa fejknaglarna. 😊