I should probably write something here...

God förmiddag! Klockan börjar närma sig 11 här borta. Vädret utanför är mulet och tråkigt, ungefär som söndagar brukar vara. Jag har ju bara söndagar ledigt och det känns som om jag aldrig har tur med vädret? Det är som om universum VILL att jag ska ligga i sängen hela dagen, äta choklad och titta på filmer. Tyvärr tycker jag personligen att sånt är tråkigt, så något kul ska jag hitta på idag! Jag måste klämma in lite studier också - jag har ju tenta på söndag! 
 
Så vad har jag gjort sedan sist? Jag och Liam åkte till Pangaroa över en helg. Pangaroa ligger i Bay of Plenty så det är norrut på norra ön. Liams syster bor där och hennes dotter fyllde 1 år i helgen så det var därför vi åkte upp dit. Resan upp tog sju timmar så när vi kom upp vid 22:30 på lördagskvällen var jag minst sagt trött. Vi hade sen bara söndagen på oss att vara där och på måndagmorgon var det dags att åka ner till Wellington igen. Jobbet kunde inte ge mig mer ledigt så jag fick väl ta vad jag kunde få. Det var en tröttsam resa och jag vet inte riktigt om det faktiskt var värt det, tyvärr. Eftersom det var en födelsedagskalas var hela släkten där så vi fick ingen tid att vara med Liams syster och systerdotter egentligen. Nästa gång vi åker dit ska det defintivt inte vara för ett event, alldeles för stressfullt. 
 
H&M har öppnat här i Wellington också! Så jag tänkte att jag ska åka dit idag och kolla in den idag också. 
 
igår hade vi 20 grader och skinande sol så jag köpte en glass
 
och liam tyckte det var kul att klä Stubby i en AIK tröja