Problem med uppkoppling!

HEJ! Jag har varit väldigt MIA den senaste tiden. Ursäkten är ganska bra faktiskt - jag har inte kunnat ansluta mig till blogg.se. Varken på mobilen eller på datorn? Jag försökte kontakta kundtjänst men det gick ju som det gick. Fick inte ens något svar tillbaka - TACK!
 
Så vad har hänt då den senaste tiden? Jag har jobbat på som vanligt. Jag trivs väldigt bra! Min chef är väldigt rolig och kollegorna är hur hjälpsamma som helst. Vi har kul. Men efter en vecka är jag helt slut! Igår var ju min "fredag" så jag unnade mig med ost och kex och lite vin. Däckade sedan klockan elva. Behövde det, var alldeles för varmt att kunna somna annars. Vi har ju haft 28 grader i här långt in i natten. Fyfan 
 
I lördags hade vi också en fest här. Jag ville inte att en massa skulle komma över, men vi hade jävligt kul! Jag är glad att folk kom över. Gick till sängs klockan tio då jag skulle jobba på söndagen. Typiskt...!!
 
vi köpte nya skålar till hundarna!
 
och liam köpte en tobakspipa