Lite grått på det tack!

Sist jag gick till frisören var i augusti. Tänkte först att det är ungefär sex månder sedan, men vi är ju fan i slutet av maj! Det är närmare nio månader sedan jag klippte mig. Inte undra på att det verkligen var dags! Tio centimeter klippte vi av, gav lite volym och frisyr på det och så la vi i lite slingor. Körde på grått! Jag har alltid velat testa den gråa/silveriga stilen. Det blev ganska bra tycker jag! Nästa gång kommer jag nog be dem att lägga i den silveriga färgen i resten av mitt hår också! Ganska kul att ändra hårfär lite sådär. 😊 Tyvärr kommer inte hela mitt hår lyckas bli silver. Det är en del av mitt hår som är vitt! har inget pigment där alls. Och det visar sig att hårfärg sätter sig inte där heller! Både jag och min frisör blev ganska chockade! 
 
före. ursäkta att jag ser så bitter ut.
 
efter. lite gladare!
 
vita delen i håret som inte vill försvinna! 
#1 - - emma:

nej vad häftigt att det är så ljust i håret