Försöker göra något roligt

Sitter just nu och leker med blogg.se. Ska försöka göra en rolig header eller något, en fin design på bloggen. Något som ger mig mer inspiration att skriva om mina dagar och tankar. Jag tycker faktiskt det är roligt att skriva om saker och ting, problemet har varit tid och saker som faktiskt kan vara intressanta att skriva om. Jag menar, jag lever ju inte ett lyxigt liv eller något. VIssa veckor har jag inte ens råd att köpa en kopp kaffe för 30kr. Men vore i alla fall kul om jag om några år gick tillbaka och kunde se vad jag gjorde fredagen den 26 oktober 2018.
 
Making a Murderer visas på tvn just nu och jag hoppas verkligen att Steven blir frisläppt! Jag hoppas att han är oskyldig och att man lyckas få fast någon annan snubbe istället. VIlken plot-twist det hade varit! Jag vet faktiskt inte om han är skyldig eller inte, jag kan känna att dokumentären kan ibland vridas till hans fördel så ja, jag är kluven. 
 
Dagen har gått fort. Jag gick och fixade naglarna. Idag blev det en babyrosa färg. Kommer passa bra till murder mystery-party som jag ska till imorgon. Jag har köpt en kort blå klänning med glitter som jag tänkte ha på mig. Min karaktär är en skådespelerska som försöker bli något i Hollywood så jag ska förföra så många producenter jag kan på festen, därav min korta klänning. 😝
 
För övrigt har jag fått en ny kamera! Liam kom hem en dag med en Canon EOS 80D. Jag blev så glad! Jag älskar min gamla kamera men den fungerar inte så bra längre. Jag har haft den i åtta år nu och det är dags att gå vidare. Den här kameran har fått en massa bra recensioner så jag hoppas att den är så bra som det sägs. Jag ska försöka ta lite bra bilder, träna upp mina skills och förhoppningsvis kommer något bra utav det. 😃