Måndag, stretching och träning

Måndag igen och idag är jag faktiskt inte på jobbet. Eftersom jag jobbade förra lördagen (täckte en kollegas shift) fick jag ledigt idag. Jag får ju "salary" här, vilket betyder att jag endast får betalt för 40 timmar i veckan. Om jag jobbar mer än 40 timmar en vecka måste jag "ta tillbaka" de extra timmar jag jobbat. 
 
Så vad har jag gjort idag då? Jag började morgonen med stretching! Jag har så ont i min kropp och jag måste verkligen ta tag i strecthingen. Så jag hittade en app med olika stretching övningar, satte mig i vardagsrummet och bara stretchade. Det här är något jag verkligen måste ta tag i. Jag slarvar med stretchingen efter träning, det erkänner jag. J
Efter det satte jag mig vid datorn och sysslade med lite "window-shopping" på JustStrong.com. Jag är ju ambassadör för dem! De har precis fått in en massa nya träningskläder så när jag får lön på onsdag måste jag handla lite därifrån! 🙈 Jag har kickat igång med träningen till max och att köpa nya träningskläder ger mig faktiskt ännu mer motivation till att träna, haha. Och juste - om ni använder koden EMMABERGS10 får ni 10% rabatt på hela köpet!
 
foto från juststrong.com