Svenska

Dag tre då jag jobbar hemifrån och jag börjar känna hur skinnet kliar. Det har varit ”kul” att jobba hemifrån, har fått en hel del gjort och haft tid för mig själv. Haft en chans att njuta av mitt eget sällskap. Men nu går det inte längre. Jag har varit hemma sedan i fredags och det känns verkligen. Jag behöver se folk. Jag behöver få vara en del av samhället, fysiskt! Så imorgon åker jag in till stan för att jobba från kontoret. Jag har även ett kundmöte imorgon vilket ska bli jätteroligt. Min chef har börjat introducera fler och fler uppgifter och nu ska jag ta mig an några kunder. Jag är nervös men det ska nog gå bra. 😊

 

För övrigt har det varit en bra dag, om man tar bort ångesten som jag fått av att inte se någon på dagar! Jag och min kompis Sofia pratade i telefon i typ en och en halvtimme. Det var verkligen som den gamla goa tiden. Det var så skönt – att bara få ventilera på svenska! Svenska är så underskattat och ett så fint språk!