Vi satt ju fast på Auckland flygplats

Ojdå – ytterligare ett stort uppehåll. Men nu är jag här igen!

HEJ, HUR ÄR LÄGET?

Med mig är det faktiskt inte sådär jättebra. Jag är tillbaka i Nya Zeeland från vår semester i Sverige. Vi har varit tillbaka här i tre veckor nu och det känns väldigt skönt att vara tillbaka i våra rutiner. Jag tänkte berätta om vår resa till Sverige i ett annat inlägg 😊
Men både igår och idag har jag mått väldigt dåligt. Jag har åkt på någon form av magvirus. Igår när jag var på jobbet började jag må jätte illa. Och jag som ganska ofta mår illa kände att den här gången är det annorlunda. Så redan vid lunchtid bestämde jag mig för att åka hem och tack o lov att jag gjorde det – jag började må så mycket sämre när jag kom hem! Kramper och otrevliga turer till toaletten. Så sedan igår morse har jag inte ätit något (förutom lite kokt ris) så jag är vrålhungrig. Vill gärna mumsa på dessa pommes som vi käkade på Auckland flygplats på väg till Sverige. Vårt plan vidare till Australien var försenat med 4 timmar så det var bara att försöka göra det bästa av situationen.

 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Men stackare, krya på dig!!