När jag mår som bäst

Idag bestämde jag mig för att jobba hemifrån. Jag har inte kunnat fokusera alls den här veckan så jag tänkte att ändra "scen" skulle hjälpa lite och det gjorde det faktiskt! Jag har fått mycket gjort den här  förmiddagen. Nu har jag "lunch", tänkte sitta ute i solen och äta något gott. Vi har hela 18 grader idag, känns helt otroligt!
 
Ända sedan jag och Liam mötte upp mamma och pappa uppe i norr  för att gå Tongarirro crossing har jag känt en kärlek för vandringar. Jag bara älskar att gå ut i skogen/bergen och bara andas ren luft och bara vara. Jag har lyxen av att det finns många vackra vandringar runt om där jag bor, en timmes vandringar eller flerdagsvandringar. Jag tror defintivt att jag och Liam kommer ge oss på flerdagsvandringar någon dag - nu kör vi på lite uppvärmning och försöker mest bara vänja oss med det hela. 
 
Härom helgen var jag och Liam ute i den Nya Zeeländska vildmarken!