Hemma bra, borta bättre

Kos, Grekland. 18/7-2013
 
Nu är jag hemma igen och det är bitterljuvt. Jag har varit hemma i två timmar och vill redan hoppa på ett flygplan och åka tillbaka till Kos. Självklart har jag saknat alla här, men åh, Kos! Värmen, människorna, stämningen, VÄRMEN! Jag har dock hört att det har varit kanonväder här i Sverige medan jag varit i Kos? Kul att det spöregnar idag, när jag kom hem.. 
 
Som ni kanske kan förstå har min resa med Johanna varit GRYM! Igår var vi så deppiga över att vi skulle åka därifrån! Vi satt på vår favoritbar "Tango Bar" och drack massa drinkar! Vi hade blivit stammisar där och hon servistrisen (som vi döpte till Lady) var hur underbar som helst! Hon tog till och med bilder med oss igår innan vi skulle gå därifrån och sa att hon skulle sakna oss.. Åh ♥
 
Men nu är det dags att gå tillbaka till verkligheten (nästan). Jag har  fortf två och en halv vecka kvar på min semester och den ska det njuuutas av! Ska börja med att söka massa jobb (igen), jiho!