Dagarna som gått

Nu är jag tillbaka hemma efter nästan en vecka hos Sofias moster. Jag valde att inte stanna kvar då jag var ensam i det stora huset hela tiden (Sofia jobbar heeeela tiden, vilket endast är rätt men ja, kände mig ensam trots sällskap av katten), det var väldigt kallt och så försvann varmvattnet. WHAT!? Jag kanske flyttar tillbaka sista veckan som Sofia ska bo där för då jobbar hon inte lika mycket och då kan man faktiskt träffas lite. Vi får se, det är långt kvar. :) 
 
Så de senaste dagarna har jag bara hängt med katten. Patrik hängde jag dock med igår och det var lika trevligt som vanligt! Nu håller jag på och laddar upp inför ett samtal på Skype med Madde! ♥
 
 
 
#1 - - i s a b e l l a w l:

Svar: Visst ser det ut som en by!? Dock är Varberg lite större än en by, men tycker de får till torget på ett himla mysigt sätt!! Marknader är jätte mysigt! Men åh, tack snälla du!! ♥