Har en busy week framför mig!

 Tjena! Jag fick börja den här morgonen med att göra rent vid mina nya hål i öronen. Det har verkar ha blödigt väldigt mycket i natt (hur sover jag egentligen?) så började morgonen på detta vis. Duktigt som jag är gick jag och la mig vid 21:30 igår och lyckades därav gå upp kvart i åtta imorse. Jag har både hunnit det ena och det andra den här förmiddagen. Jag har nästan packat klart inför Lofsdalen! Om sex dagar åker vi upp. Det ska bli sjukt skönt att vara ifrån Stockholm ett litet tag. :) 
 
Den här veckan har jag ganska mycket att stå i. Matten är igång och jag ska se till att den första uppgiften blir klar den här veckan. Jag jobbar också varje kväll plus att torsdag till fredag är det Kick off med jobbet. Jag skulle egentligen varit ledig sen på fredagseftermiddagen men jag råkade tacka ja till att jobba då och kom på det lite väl sent att jag egentligen borde vara ledig då. Jag jobbar nämligen 25 timmar i helgen. Men som mitt motto är nu för tiden: cash is king!