Lördagen den tjugoåttonde mars tvåtusenfemton

Äntligen helg!! Egentligen är det här min jobbhelg men eftersom jag ställde upp förra helgen har jag ledigt idag. Tyvärr jobbar jag imorgon, men det är inte förrän sen eftermiddag så det är OK! På tal om jobb så är det nästan det enda jag har gjort den senaste tiden. Förra fredagen var jag, Sofia och GW ute och dansade. Vi försökte först komma in på klubben Under bron, men det är 23 årsgräns där och de ville verkligen inte släppa in oss. Jag vet inte om det händer endast mig och mina vänner, men vi har sjukt svårt att komma in klubbar som har en lite högre åldersgräns! Vi kanske ser ut som 18 så är väl därför de håller på så.. I alla fall, kvällen slutade på Göta källare. Jag har aldrig varit där så det var spännande. Musiken som spelades var det definitivt inget fel på men alla desperata killar/män/gubbar kan man väl bara ta bort därifrån, haha. Det var i slutändan en riktigt bra kväll! 
 
Jag har hängt ganska mycket med Patrik också. Vi gjorde en mysfrukost hos honom häromdagen och det var verkligen det bästa sättet att påbörja en dag på. Vi hade jordgubbar, Nutella, god juice, kaffe, yoghurt - vi hade allt gott! 
Igår var Patrik och jag hemma hos Matte med stora delar av gänget. Vi såg på fotbollsmatchen och hade det riktigt trevligt! Gänget åkte hem efter matchen på grund av, well life, men jag och Patrik stannade till 3 på natten! Vi spelade sällskapsspel och Matte och Patrik drack 12 - 13 öl VAR! Haha de var ganska så väck men det var kul! 
 
från utekvällen
 
breakfast @ patrik's
 
 
från gårkvällen