Exams and stuff

Glad fredag på er! Jag har precis haft en onlinetenta om vetenskapsteori. Tentan gick bra och jag är glad. Dock tycker jag att det är mindre bra att man får MINUSPOÄNG när man svarar fel istället för att bara inte ge poäng? Tycker det var jättekonstigt. Så jag fick fyra fel, vilket är fyra minuspoäng vilket drog ner mitt resultat istället för att bara låta det vara där det var. Makes sense? 
Men jag är glad ändå. Jag hade en annan tenta i söndags som tyvärr gick groteskt dåligt så jag ska få göra om den nästa vecka. SUCK. Jag har dock mig själv att skylla. Jag kan erkänna att jag inte pluggade så mycket som jag borde ha gjort. Man lär sig av sina misstag. :) 
 
För övrigt händer det inte så mycket. Vi hade en väldigt obehalig storm här i Wellington. Orkanbyar upp mot 42 m/s (vi behövde konvertera från km/h som man räknar i NZ till m/s) och så mycket regn. Jag sov inte mycket den natten. Och sen såklart när det blev morgon var det skinande sol och 18 grader hela dagen. TYPISKT Nya Zeeland. Jag trodde att Sverige hade värsta "skiftvädret" men Nya Zeeland slår det verkligen. 
 
Som sagt, fredagen är över och jag och Liam ska spela Spore. Kul!