Hello

Hej! Ett tag nu sedan jag tog mig tid att skriva lite. Jag tycker ju att det kan vara ganska kul att få skriva lite om min dag osv, speciellt för mig själv om 5 år - att kunna gå tillbaka och kolla vad jag hade för mig. :) 


Jag sitter just nu på ett cafe i centrala Wellington. Jag börjar inte förrän klockan tio men jag har varit här sedan åtta imorse. Jag och liam samåker så mycket vi kan nu för tiden. Vi sparar massa tid på det och framför allt pengar. Jag måste ändå plugga så det passar mig bra att jag har några timmar innan jobbet att göra det. Det vi studerar just nu är vetenskaplig metod och jösses vad tråkigt det är!!! Vi gjorde det här när jag läste turism och fyfan, jättetråkigt att läsa. Boken är ett jättebra hjälpmedel om du ska göra en undersökning, defintivt, men att bara läsa den här boken  rakt upp och ner och ha en tenta på den känns väldigt jobbigt. Men jag kämpar på! 

Livet här borta går relativt bra. Jag och liam är bra, jag trivs i Wainui faktiskt. Det är väldigt vackert här och alla promenader jag kan ta med hundarna är wiiihoo. Jag har börjat lägga till mina "toucher " i huset och även om det är jobbigt med inneboende så funkar det just nu. De betalar hyran och det behövs faktiskt. Jag jobbar inte lika mycket längre och det märks på min lön, Heh.