Study time!

Mitten på veckan och jag ska spendera dagen med att plugga! Jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag har ju inte pluggat sedan jag fick för mig att läsa Turismvetenskap under 2013 och det var ju ett bra jävla tag sen (vart tog all tid vägen på tal om det?!). Jag har mina dyra böcker här, redo att börja läsa och samtidigt kolla på en föreläsning online. Jösses. Sen måste jag nog börja planera beställning av nästa kurs böcker. Det tar cirka två till tre veckor att få böcker från Bokus till Nya Zeeland och det är ganska mycket tid som man kan förlora pga det. Varför flyttade jag så långt bort kan man undra... 
 
Än så länge har dagen varit bra. Jag vaknade vid åtta och så åkte jag och Liam iväg till ett cafe och åt lite frukost. Liam börjar inte förrän klockan elva idag så vi hade gott om tid att bara ta det lugnt. Jag kom hem och tog hundarna på en promenad. De var så glada så! 
 
trött och osminkad men redo för att lära mig saker!
#1 - - Isabell Hedberg:

Men heja dig! :D
Kram!