korean food

Glad fredag! Det känns så skönt att ha lite tid över till annat. Hela mitt liv känns som om det går i full rulle non+stop, trots att jag egentligen inte gör någonting? Jag och Liam kommer visserligen hem ganska sent varje kväll, runt sju tiden, och sen ska det lagas middag och vips så är hela kvällen borta. Försöka klämma in lite tvättning också. 
 
Just nu sitter jag och halvt tittar på Gotham. Försöker kolla om hela serien. Jag vet att jag såg klart säsong 1 men nu minns jag ingenting så får börja om från början :)
 
Igår gick Liam och jag ut för att käka middag. Vi mötte upp två vänner på Newkor, en koreansk restaurang i centrala Wellington. Vi beställde in så mycket mat att personalen frågade om vi förstod hur mycket mat vi faktiskt beställde. Eeeh, just give us our food! Liam och en av kompisarna har en väldigt god apptit så jag var ganska säker på att vi skulle lyckas äta upp all mat ;)