going into holiday mode

HallihallĂ„! 😁 Sitter pĂ„ jobbet och vĂ€ntar pĂ„ att min kollega ska ta sig hit med en kopp kaffe. Solen skiner och vĂ„ren Ă€r verkligen hĂ€r nu! Vi har stadiga 20 grader och sol. November mĂ„nad Ă€r ungefĂ€r som maj mĂ„nad hemma i Sverige. Sommaren kickar verkligen igĂ„ng i december och varar Ă€nda till mitten av mars. Ganska skönt efter som jag fyller Ă„r i början av mars och medan jag har bott i nya Zeeland har jag haft huuuur fint vĂ€der som helst pĂ„ min födelsedag. Inget slask och regn inte! 😉

Imorgon Ă€r det onsdag och jag kommer ha ledigt. Jag Ă€r faktiskt ledig frĂ„n onsdag (imorgon) Ă€nda till söndag. Det ska bli sĂ„ skönt! Stefan, min kompis, ska flytta till Wellington och han landar i natt! SĂ„ imorgon ska vi leka hela dagen. Hade tĂ€nkt att hĂ€mta upp honom vid nio tiden och sen Ă„ka till kusten för lite frukost. Jag ska verkligen försöka sĂ€lja in Wellington nu sĂ„ han inte lĂ€mnar mig! 😂 

Torsdag bjuder pĂ„ nagelfix och biopremiĂ€r av  Fantastic Beasts and where to find them: The Crimes of Grindelwald (jĂ€vlar vilken titel). Jag Ă€r super exalterad och hoppas verkligen att filmen Ă€r bra! 

I helgen ska jag och Liam ivÀg pÄ Àventyr. Förhoppningsvis Äker vi till Waiarapa!