Helg och regn, regn och helg

Regnet vräcker ner idag! Vi har haft kanonväder i två veckor nu så sjävklart kommer vi få en hel del regn nu ett litet tag. I vanliga fall hade jag tyckt att det var ganska skönt med en hel dag med regn men just idag vill jag ha sol! Jag har en hel del trädgårdsarbete som måste fixas och idag hade varit en perfekt dag att bli klar med allt! Jaja, Moder Jord hade andra planer för mig. Dagen bjuder istället på gos med hundarna, ska fixa naglarna lite senare och efter det ska jag iväg och träna. 🤗
 
För övrigt har det varit en bra vecka. Tyvärr går jobbet trögt just nu vilket resulterar i att tio minuter känns som en timme!! Dagarna har varit så långsamma! Vilket är ganska intressant med tanke på att själva veckan har gått fort. 🤓
 
i onsdags åt liam och jag frukost på Lafarre. jag beställde en skål med granola, jordgubar och kokosmjölk. hur gott som helst!
 
chillerill