Lördag har kommit och så har våren också

God morgon! 😃 Det är lördag idag och jag sitter och smuttar på en kopp kaffe. En elektriker är i köket med Liam och de försöker få ugnen att fungera som det ska. Just nu kan vi inte använda kokplattorna och ugnen samtidigt för ugnen är helt enkelt för stark, den använder för mycket el helt enkelt. I alla fall, nu ska det förhoppningsvis fixats!
 
Så det har ju varit ett tag sedan jag skrev något här. Jag har egentligen inte gjort så mycket sedan sist. Det är september och våren har kommit. Jag jobbade i trädgården igår. Klippte gräset (det var en jävla katastrof), drog upp lite ogräs och brände huvudet. Det var 20 grader igår och jag var dum som inte hade en hatt på mig! Den nya zeeländska solen bränner en inom några minuter! 😒
 
såhär såg det ut i wainui igår