Slut på det roliga...

... imorgon bär det av till jobbet igen. Mamma och pappa hoppade på ett plan idag och jag vet inte när vi kommer ses igen. Jag hoppas på till jul, men det beror ju så mycket på jobb och pengar ju. 😟 Aja, vi får se hur vi gör. Jag är mer än taggad på att få åka och hälsa på alla nära och kära hemma i Sverige och det är Liam också, så vi löser det nog. 
 
Som sagt, idag har vi sagt hejdå till päronen. Eftermiddagen har gått åt att mentalt förbereda sig inför jobb igen. Jag kickar ju igång med ett 12 timmars pass imorgon sådär lite random så ja, det blir väl bra. Dagen har varit så lång. Det känns som om vi på riktigt bara går omkring och väntar på något, när vi faktiskt kan njuta av sista semsterdagen på vem vet hur länge! Får nog bli skidåkning i vinter tror jag.
 
Något som vi dock gjorde på semestern med mamma och pappa var att åka till Martinborough här i Nya Zeeland för att testa vin på olika vingårdar. Vi tog oss till Martinborough där vi sedan hyrde en fyrhjulning (cykel). Vi tog oss till fyra olika vingårdar på cykel och det var så mysigt! 28 grader och vindstilla - så varmt!