Battling all the elements

Jag tänkte att jag ska försöka ge det här en till chans. Skriva av mig lite här och där typ. 😊 Idag är det den femte januari 2019. Det är tre år sedan jag och Liam officellt blev tillsammans. Jösses vad tiden har gått fort. Jag behövde faktiskt sätta mig ner och räkna med fingrarna om det verkligen är tre år sedan vi blev ett par. Sen fick jag det bekräftat av Facebook att det stämde - tack Facebook! Det har minst sagt varit en berg-o-dalbana, men jag är glad att vi är där vi är idag. 😍
 
Idag bestämde vi oss för att gå på en lång promenad längst kusten för att se sälar. Tyvärr verkar de inte vara där vid den här tiden på året. Jag blev faktiskt väldigt besviken för det var en jävla plåga att gå till sälkolonin! Vindbyarna var så starka att man kunde inte andas, sand piskade huden och allt var bara blä. Min hud är så otroligt öm nu på grund av alla små sandkorn som kastades på en av vinden.