En dag ute i skogen

Helgen är över och här sitter jag och scrollar runt på Internet. Jag har som i vanlig ordning jobbat idag (söndag) och idag var faktiskt en bra dag på jobbet. Inga kunder som skulle bråka och vi lyckades hela gänget sälja en hel del möbler. Fick tiden att gå fort! 😊
 
Vad har jag gjort i helgen då? I lördags kom Stefan förbi. Han, jag, Liam och Stubby hoppade in i bilen och åkte till Remutaka Forest Park för att gå på en "promenad". Det är väl mer en vandring kanske? Målet var att gå till Orongorongo flod (som tyvärr var väldigt torr och snål på vatten!) för att ha en picknick där. Det tar mellan 1h och 30min till 2h att gå dit och sen samma tillbaka. Så det blir en redlig promenad. Stefan sa hela tiden: "Kan du förstå att allt det här är i stort sett på din baksida!?" Och det fick mig att stanna upp och kolla runt. Jag bor ju här. Helt otroligt. Och det är så vackert. Jag känner att jag måste stanna upp lite oftare och bara vara. NJUTA av allt det här. 
 
 
 
 
en liten skalbagge som flyttar på en jättestor spindel!