Tomat och potatis, potatis och tomat

Första dagen på arbetsveckan avklarad och för första gången på ganska så länge är jag på bra humör när jag kommit hem från jobbet. Det har varit lite segt på senaste tiden och det enda eventfulla har varit kunder som klagat. Vi hade en hel del kunder som inte var sådär jättesnälla men av någon anledning var vi alla som jobbade idag på bra humör och kunde lätt skaka av oss saker och ting. En bra dag helt enkelt. 😊 
 
Kom hem nu för en timme sen och jag har trimmat tomatplantan lite. Den har vuxit så det knakar och tyvärr håller den på att falla över! Så jag har trimmat den lite och satt i fler pinnar för att hålla upp plantan. Än så länge har jag tre tomater som har blivit röda nu. Jag hoppas att vi kan äta dem om några få dagar! 
 
I skrivande stund sitter jag och väntar på att potatisen ska bli klar. Täntke göra lite potatismos, MUMS!
 
 
#1 - - Hanna :

Skönt att vara på bra humör efter jobbet. Coolt med orange nagellack också, passade dig jättebra!
Du får jättegärna kolla in min blogg om du orkar, behöver alla tips jag kan om hur jag kan bli bättre och skriva intressantare inlägg!